onsdag 19 februari 2014

Hemlis paket

Vädret ute är GRÅTT och trist,
men det jag fick i brevlådan LYSTE upp min dag ;0))

Jag har fick ett paket från min Hemlisvän !!!!
 
I påsen märkt Skånes Hemslöjd fick jag två härvor vackert petrolfärgat Z-tvinnat garn, fin lakrits från Lakritsfabriken i Ramlösa och ett kort från Hemlisvännen med en kalkstens staty från Tigris från 600 år B.C
Kortet ska vara en ledtråd ?!?! Inte lätt !
 
Tack min Hemlisvän
 
Som En Tanke så stickar jag just nu på ett par vantar till mig själv i Tvåändsstickning:
Inte med Z-spunnet garn och dessutom i tjockare garn på stickor nr 4. En stickning som går snabbt och är så rolig att sticka.
 
Goa Spirit med sin kastboll i duggregnet !
 
 
Spray håller koll på yttervärlden !
 

1 kommentar:

  1. Himla snygg färg på garnet! Vad månne bliva av det...?
    Ses i morgon :)
    kram Monika

    SvaraRadera